#filesell_pps_div1{margin:5px auto;padding:5px;min-width:300px;max-width:500px;border:1px solid #a9a9a9 !important;background-color:#ffffff !important;color:#000000 !important;font-family:tahoma !important;font-size:13px !important;line-height:140% !important;border-radius:5px;} پاورپوینت درس بیست و یکم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم مدل کسب و کار (قسمت سوم) تعیین کانال توزیع                 نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 13 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت:   بخش 21 مدل کسب و کار قسمت سوم : تعیین کانال توزیع تعیین کانال توزیع کانال های ارتباطی، توزیع و فروش، واسطۀ میان یک شرکت با مشتریان خود است.  کانال ها نقاط تماس با مشتری هستند و نقش مهمی را در تجربه مشتری ایفا می کنند.  کانال های ارتباطی را می توان از نظر نوع ارتباط با مشتری به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم و از نظر مالکیت کسب وکار به دو صورت شخصی و شریکی تقسیم بندی کرد. در جدول 1 -21 انواع هر کدام از این تقسیم بندی ها به همراه وظایف کانال ها آورده شده است. انواع کانال های توزیع و وظایف آنها فعالیت بررسی کانال های توزیع: در تیم خود سه کسب و کار موفق در کشور را انتخاب کنید و کانال های توزیع آنها را بررسی و جدول 2 -21 را تکمیل کنید. بررسی کانال های توزیع چند کسب و کار موفق کشور فعالیت تکمیل قسمت تعیین کانال توزیع بوم مدل کسب و کار: با توجه به نتایج به دست آمده از فعالیت این بخش و بحث و گفت و گو در تیم خود، قسم . دریافت فایل
good

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : کانال ,توزیع ,important ,تعیین ,قسمت ,بررسی ,کانال توزیع ,تعیین کانال ,بررسی کانال ,تقسیم بندی ,کارگاه کارآفرینی ,تعیین کانال توزیع
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کنسول بازی وبلاگ شخصي پريناز نادري دانلود آهنگ farab Ricky کلینیک دندانپزشکی تخصصی قلهک ارز دیجیتال Dennis فروش استیکر سکه ای و سکه مسنجر لاین