#filesell_pps_div1{margin:5px auto;padding:5px;min-width:300px;max-width:500px;border:1px solid #a9a9a9 !important;background-color:#ffffff !important;color:#000000 !important;font-family:tahoma !important;font-size:13px !important;line-height:140% !important;border-radius:5px;}
پاورپوینت فصل هقتم کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر(تجزیه و تحلیل بازارتجاری و رفتار خریدارتجاری)
پاورپوینت تجزیه و تحلیل بازارتجاری و رفتار خریدارتجاری فصل هقتم مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر 20اسلاید منظور از خرید سازمانی از نظر و ب ستر و وای ن د فرآیند تصمیم گیری است که سازمانهای رسمی به وسیله آن ، نیاز به خرید کالا و خدمات را بوجود آورده و آن گاه به تشخیص، ارزیابی و انتخاب بین نامهای تجاری و فروشنده اقدام می کنند. منظور از شرکتهای تجاری واحدهایی که برای فروش مجدد یا تولید (در بخش صنعت) مبادرت به خرید کالا می کنند. بازار تجاری را تعریف کنید و ویژگیهایی آن بازار تجاری مرکب از تمام سازمانهایی است که کالا و خدماتی را تهیه می کنند تا از آن در تولید دیگر کالاها و خدمات استفاده نمایند. صنایع اصلی تشکیل دهنده بازار تجاری عبارتند از: کشاوری ، جنگلداری، ماهیگیری، معدن، تولید، ساختمان، حمل و نقل، ارتباطات، بانکداری، مالیه و بیمه و توزیع و خدمات 1) تعداد خریداران معدود. 2) میزان خرید بالای خریداران 3) رابطه نزدیک فروشنده با خریدار. سفارش خرید به فروشندگانی داده می شود که در زمینه مشخصات فنی و نیازهای مورد نظر با خریدار همکاری کنند. 4) ت .
دریافت فایل
good
درباره این سایت