#filesell_pps_div1{margin:5px auto;padding:5px;min-width:300px;max-width:500px;border:1px solid #a9a9a9 !important;background-color:#ffffff !important;color:#000000 !important;font-family:tahoma !important;font-size:13px !important;line-height:140% !important;border-radius:5px;} پاورپوینت فصل هقتم کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر(تجزیه و تحلیل بازارتجاری و رفتار خریدارتجاری) پاورپوینت تجزیه و تحلیل بازارتجاری و رفتار خریدارتجاری فصل هقتم مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر   20اسلاید منظور از خرید سازمانی از نظر و ب ستر و وای ن د فرآیند تصمیم گیری است که سازمانهای رسمی به وسیله آن ، نیاز به خرید کالا و خدمات را بوجود آورده و آن گاه به تشخیص، ارزیابی و انتخاب بین نامهای تجاری و فروشنده اقدام می کنند. منظور از شرکتهای تجاری  واحدهایی که برای فروش مجدد یا تولید (در بخش صنعت) مبادرت به خرید کالا می کنند. بازار تجاری را تعریف کنید و ویژگیهایی آن بازار تجاری مرکب از تمام سازمانهایی است که کالا و خدماتی را تهیه می کنند تا از آن در تولید دیگر کالاها و خدمات استفاده نمایند. صنایع اصلی تشکیل دهنده بازار تجاری عبارتند از: کشاوری ، جنگلداری، ماهیگیری، معدن، تولید، ساختمان، حمل و نقل، ارتباطات، بانکداری، مالیه و بیمه و  توزیع و خدمات 1) تعداد خریداران معدود. 2) میزان خرید بالای خریداران 3) رابطه نزدیک فروشنده با خریدار. سفارش خرید به فروشندگانی داده می شود که در زمینه مشخصات فنی و نیازهای مورد نظر با خریدار همکاری کنند. 4) ت . دریافت فایل
good

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : important ,تجاری ,رفتار ,خریدارتجاری ,خدمات ,بازار ,تحلیل بازارتجاری ,رفتار خریدارتجاری ,بازار تجاری ,بازاریابی فیلیپ ,فیلیپ کاتلر ,بازاریابی فیلیپ کاتلر ,مدیریت بازاریابی فیلیپ ,فیلیپ کاتلر تجزیه ,کتاب مدیریت بازاریابی
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پیرخر و دریا example مبانی رفتار سازمانی balootchap سپیدار بلند قرص لاغری،قرص چاقی,قرص زناشویی گرما آموز WWW.kimiadaroo1234.LXB.ir Julie نردبانی خمیده برلبخند